InstaForex

Perkhidmatan Percuma Trading Forex Untuk akaun instaforex sahaja


Tiada pengalaman atau pengetahuan dalam 
forex??
Tiada masa untuk main forex??
Perlu modal sehingga RM20.000 untuk main forex??
Selalu gagal dalam urusniaga forex??
Perlu hadiri kursus forex??
Perlu ada komputer atau laptop untuk main forex??





Saya ada penyelesaian untuk anda!!
Semua perkara atau masalah diatas dapat diatasi
Saya menyediakan khidmat urus niaga forex untuk anda

Dengan modal serendah RM3700 sahaja
Tidak perlu ada komputer atau laptop
Tidak perlu 24jam mengadap komputer atau laptop
Tidak perlu hadiri kursus forex
Tiada yuran pendaftaran
Tiada bayaran bulanan
Pengeluaran untung 100% dibuat oleh anda sendiri
Untung terus masuk ke akaun bank anda (Maybank,CIMB,RHB etc)
Akaun forex boleh dikawal secara manual atau auto
Pulangan untung sehingga 15% - 20% sebulan



Apa Yang Perlu Anda Buat Untuk Trading Bersama Saya.

1. Daftar akaun Insta Forex anda di sini

Jenis akaun : standard.
Lokasi Pelayan Dagangan : Asia
Leverage : 1:600.
Akaun Matawang : USD.
 : tandakan.
t : tak perlu.
Kod afiliasi : CFRA.

2. Sila deposit akaun Insta Forex anda 
melalui IB yang telah saya tetapkan
( deposit minimum 1000usd  klik di sini )

3. Sila email kepada saya maklumat seperti 

nama penuh
no akaun instaforex
kata laluan trading
no phone
email
hantat ke e-mail mohdazli840512@gmail.com



Maklumat ini perlu untuk saya uruskan akaun anda.

Akaun anda akan diurus secara 'AUTOMATED TRADING'
Apa itu 'AUTOMATED TRADING' ??
AUTOMATED TRADING ialah trading FOREX online secara automatik atau dipanggil autopilot dengan menggunakan EA (expet advisor). Ada dikalangan kaki forex mengelarkannya sebagai ROBOT . Namun begitu ianya adalah trading secara automatik dengan menggunakan software atau program dan berfungsi 24 jam sehari 5 hari seminggu. Ianya tidak dipengaruhi oleh rasa tamak atau nafsu dan bekerja dengan sempurna dalam apa jua jenis kedaan market tanpa penat atau letih. Ditambah pula dengan server berspesifikasi tinggi yang terletak di salah satu datacenter yang terbaik di Malaysia dengan kelajuan purata download/upload melebihi 10Mbps. Masa operasi server boleh dikatakan sehingga 99.99% setahun. Spesifikasi server yang amat tinggi mampu menyediakan platform terbaik untuk robot atau EA bekerja untuk anda. Itulah kelebihan yang saya ingin dikongsi bersama anda!!

Bonus sebanyak 30% dari jumlah deposit diberikan kepada akaun forex anda

saya akan uruskan proses tebus bonus untuk anda dalam masa tidak lebih dari 10 jam

Masa urusniaga 5 hari seminggu. Isnin - Jumaat 24 jam sehari

Urusan pengeluaran duit dari akaun Insta boleh dibuat melalui wakil sah Insta Forex Malaysia 


 

Jangan tunggu lagi...
hubungi saya untuk maklumat lanjut

sms saja : 017-7547 419

YM : lian_cuteboy

Skype : azlee_cute_boy

Facebook : https://www.facebook.com/LYAN84

Saya sedia membantu anda pada bila-bila masa

Jika berminat boleh terus daftar akaun anda




<a href="http://instaforex.com/beauty_contest_instaforex.php?x=CFRA">InstaForex</a>